بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

بازگشت رسمی ژاوی به نیوکمپ| بارسلونا خانه توست مهندس!

  • کد خبر: ۸۷۲۴۸
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
بازگشت رسمی ژاوی به نیوکمپ| بارسلونا خانه توست مهندس!
مهندس سابق بارسلونا دیروز در نیوکمپ به هواداران معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری معارفه‌اش وعده‌های امیدوارکننده‌ای به هواداران این تیم داد. مراسم معارفه ژاوی هرناندس، به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا، دیروز در ورزشگاه نیوکمپ با حضور گروهی از هواداران و یک میهمان ویژه پپ گواردیولا برگزار شد و در آن کاپیتان سابق آبی‌و‌اناری‌ها برنامه‌های خود را برای هدایت آبی‌و‌اناری‌پوشان بحران‌زده کاتالونیا تشریح کرد.

ژاوی: روز‌های سختی در پیش دارم

ژاوی که همراه با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، وارد زمین چمن ورزشگاه نیوکمپ شد، خطاب به هوادارانی که برای استقبال از او به این ورزشگاه آمده بودند، گفت: از شما بسیار متشکرم. من بابت قبول این مسئولیت احساساتی نمی‌شوم، اما برای انجام آن انگیزه فراوانی دارم. ما بهترین باشگاه دنیا هستیم و با انگیزه‌ای بسیار زیاد کار می‌کنیم تا تیممان را به اهدافش برسانیم. بارسلونا نه اجازه تساوی دارد و نه اجازه باخت. ما باید همه بازی‌ها را ببریم. باز هم از همه شما تشکر می‌کنم. زنده‌باد بارسلونا و زنده‌باد کاتالونیا. ژاوی هرناندس، اما قبل از رفتن به زمین چمن ورزشگاه نیوکمپ با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا هم گفت‌و‌گویی داشت.

او گفت: انتخاب شدنم به‌عنوان سرمربی بارسلونا تحقق یک رؤیا بود. سال ۲۰۱۵ که از بارسلونا رفتم رؤیایم این بود که به این تیم برگردم و مسئولیتی بزرگ را برعهده بگیرم. الان این اتفاق افتاده است و ما باید با همه توانمان تلاش کنیم. بی‌صبرانه منتظر شروع کارم هستم. بارسلونا مثل خانه من است، اما می‌دانم که در اینجا چه مسئولیت سنگینی دارم. می‌دانم در مقطعی بسیار پیچیده به اینجا آمده‌ام، اما احساس می‌کنم که برای قبول این مسئولیت آماده‌ام. فلسفه فوتبال من عوض نشده است. برنامه تاکتیکی من برای تیم یک بازی نتیجه‌گرایانه مبتنی بر تملک توپ و خلق موقعیت‌های فراوان به همراه پرسینگ است. می‌دانم که تیممان در بسیاری از بخش‌ها نیاز به پیشرفت دارد. شناخت کافی‌ام از بارسلونا هم یک امتیاز ویژه برای من در انجام این کار است.

می‌دانم که روز‌های سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما باید اتحادمان را حفظ و در این مسیر به یکدیگر کمک کنیم تا دوباره شانس کسب جام داشته باشیم. ژاوی افزود: آشنایی‌ام با تعدادی از بازیکنان برای من یک امتیاز محسوب می‌شود. بوسکتس، پیکه، آلبا و تراشتگن هم‌تیمی‌های من بودند. می‌دانم که تغییر وضعیت فیزیکی تیم یکی از کار‌های مهمی است که باید انجام شود. می‌دانم که سطح توقعات و انتظارات از من بسیار بالاست، اما همه تلاشم را انجام می‌دهم تا هرچه زودتر آن‌ها را برآورده کنم.

لاپورتا: هیچ‌وقت ندیده بودم هوادارانمان این قدر هیجان‌زده باشند

مدیر‌عامل باشگاه بارسلونا با خوشامدگویی به سرمربی جدید باشگاه گفت تاریخ باشگاه رقم می‌خورد. خوان لاپورتا در جریان این برنامه گفت: امروز روزی است که تاریخ باشگاه رقم می‌خورد. هیجان زیادی دارم. به خانه خوش آمدی ژاوی. روز هیجان‌انگیزی است. بازگشت ژاوی تاریخ باشگاه را رقم خواهد زد. هیچ‌وقت ندیده بودم هوادارانمان این‌قدر هیجان‌زده باشند. این به‌خاطر محبوبیت و اعتبار ژاوی است.

او مردی از همین باشگاه است. امروز روز شادی برای بارسلونا و هواداران است؛ هوادارانی که به شدت به آن‌ها نیاز داریم. لاپورتا همچنین در ادامه افزود: اهمیت زیادی دارد که حیثیت خود را حفظ کنیم. باید به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم و در مسابقات سال بعد لیگ قهرمانان حاضر باشیم. باید در همه تورنمنت‌هایی که حضور داریم رقابت کنیم. اگر روی ریتم بیفتیم، می‌توانیم به روز‌های خوب برگردیم. فصل‌هایی بوده است که توانسته‌ایم به خودمان بیاییم و تا آستانه فتح لیگ هم رفته‌ایم.

او درباره اضافه شدن سایر بازیکنان پیشکسوت بارسلونا به این باشگاه گفت: پیشکسوت‌های تیم همین حالا هم هر یک به‌نحوی به ما کمک کرده‌اند. اینیستا در شرایط سخت از من حمایت کرد و می‌دانستم که موافق آمدن ژاوی است. مارکز به خاطر مشکلات شخصی نتوانست در مستطیل سبز در کنار ما باشد. آلوز در کمک کردن به باشگاه بسیار فعال است. حالا ژاوی باید کادر فنی خود را انتخاب کند و می‌داند که افراد زیادی وجود دارند که در صورت نیاز می‌تواند روی کمک آن‌ها حساب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->